Mistä tavoitan kirjastojen osto-osaston?

Kysytty

Hei Mistä tavoitan kirjastojen osto-osaston?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoilla ei ole yhteistä hankintaosastoa, vaan jokainen kirjasto tai kirjastokimppa päättää hankinnoista itsenäisesti. Suuremmissa kirjastoissa voi olla erillinen hankintaosasto, pienemmissä asiasta päättää kirjastonjohtaja. Kaikissa oman kirjaston hankintoja koskevissa asiassa kannattaa olla yhteydessä suoraan oman kirjaston henkilökuntaan. Tässä tapauksessa Suomussalmen kunnankirjaston puhelinnumero on 044 777 3227. Sähköpostiosoite on paakirjasto@suomussalmi.fi. Kirjastotoimenjohtaja Anette Karjalaisen puhelinnumero on 044-581 1488.

Heikki Poroila

0 ääntä

Kommentit

Kannattaisiko kyselijän puhelinnumero poistaa, vaikka onkin myyntitarkoituksesta kyse.