Otsikko
Mistä saisin tietoa kirjailijasta nimelta Marit Nicolaysen? Kirjoittanut mm. Väinö ja rotta viemärissä

Kysytty

Mistä saisin tietoa kirjailijasta nimelta Marit Nicolaysen?
Kirjoittanut mm. Väinö ja rotta viemärissä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä kirjailijasta ei löydy tietoa helposti edes kirjaston käyttöönsä hankkimista lisensoiduista tietokannoista eikä edes "googlaamalla". Alla mainitun norjankielisen, kirjailijasta kertovan kirjan voi kaukolainata lähikirjaston kautta:

Østenstad, Inger : Rotta og hans fantastiske familie : om Svein og rogga-bøkene av Marit Nicolaysen / ingår i: Barneboklesninger : norsk samtidslitteratur for barn og unge. 2004, ISBN 82-450-0113-9 ; s. [56]-62. Ämnesord (person): Nicolaysen, Marit

Tässä vielä hiukan kirjailijatietoa, tiedot ovat sivulta .

Marit Nicolaysen, født i 1953. Forfatter. Debuterte i 1985 med romanen "I Frøyas tegn". Har skrevet romaner, noveller, tekster for scenen, og barnebøker.