Mistä saisin ostettua kirjan Yhden asian mies: Asperger-lapsen kasvu aikuiseksi/ Liisa Laukkarinen, Marius Rufenacht. Helsinki: Tammi, 1998?

Kysytty

Mistä saisin ostettua kirjan Yhden asian mies: Asperger-lapsen kasvu aikuiseksi/ Liisa Laukkarinen, Marius Rufenacht. Helsinki: Tammi, 1998?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaikuttaa siltä, että kysyttyä kirjaa ”Yhden asian mies : Asperger-lapsen kasvu aikuiseksi / Liisa Laukkarinen, Marius Rüfenacht. Helsinki : Tammi, 1998; ISBN 951-31-1304-3” ei tosiaankaan ole enää myynnissä missään. Tarkistin mm. Booknet-nettikaupan. Siellä myydään sekä käytettyä että uutta kirjallisuutta, mm. poistoeriä. Myöskään antikvariaattien Antikka.net -verkkokirjakaupassa ei kirjaa ole myynnissä.

Koska Antikkaan kuuluu lukuisia suomalaisia antikvariaatteja, se lienee kuitenkin suhteellisen tehokas myyntikanava. Antikassa on Puutelista-lomake, jonka avulla voi ilmoittaa tiedot halutusta teoksesta.

Kirjatoiveen voi esittää myös yksittäiselle antikvariaatille.

Myöskin nettihuutokauppaan Huuto.net kannattanee laittaa kirjasta kysely.