Löytyykö englanninkielistä kirjallisuutta aiheesta verkkokauppa tai verkkomainonta?

Kysytty

Löytyykö englanninkielistä kirjallisuutta aiheesta verkkokauppa tai verkkomainonta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjaston aineistotietokannasta http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/index.html
löytyvät asiasanalla 'verkkokauppa' seuraavat englanninkieliset teokset:
- Durie, Bruce: E-business : how to make money running a business on the Internet (2000)
- Gates, Bill: Business $ the speed of thought : succeeding in the digital economy (2000)
- Paavilainen, Jouni: Mobile commerce strategies (2001)
- Young, David: Home shopping on the net : the essential guide to over 500 online retailers (2000). Saatavuuden voit tarkistaa tietokannasta.

Lisää kirjallisuutta aiheesta löytyy Oulun yliopiston kirjaston Oula-tietokannasta osoitteesta http://www.kirjasto.oulu.fi/tietokannat/ vastaavasti rajaamalla haun vain englanninkielisiin teoksiin ja asiasanalla verkkokauppa, tai esim. termeillä (verkko)markkinointi tai tieto(liikenne)verkot tai Internet yhdistettynä sanoihin (elektroninen) kauppa, yritykset tai liiketoiminta.