Mistä saisin lisää tietoa Malmin kaupunginosasta?

Kysytty

Mistä saisin lisää tietoa Malmin kaupunginosasta?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastoista löytyy hyvinkin paljon Malmin kaupunginosaa käsittelevää kirjallisuutta. Löydät ne Helmet-tietokannasta yksinkertaisesti kirjoittamalla hakukenttään sanat Malmi Helsinki ja rajaamalla hakutuloksen tietokirjallisuuteen. Tässä suora linkki tuloslistaan:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Smalmi%20helsinki__Ff%3Afacetcollections%3A11%3A11%3ATietokirjat%3A%3A__Orightresult__U__X0?lang=fin&suite=cobalt

Kunkin teoksen sisältöä ja saatavuutta eri kirjastoista pääset tutkimaan klikkaamalla teosten nimiä.

0 ääntä

Kommentit

Ohis. Malmin Kuvalehtiä kannattaa käydä lukemassa Malmin kirjastossa. Niitä on aina myynnissä, myös vanhoja. Minultakin löytyy... :) Paljon faktatietoa ja muisteluksia, valokuvia ym. Vanhasta Malmista!