Mistä saisin lisää tietoa Malmin kaupunginosasta?

24.4.2019

Mistä saisin lisää tietoa Malmin kaupunginosasta?

25.4.2019

Helmet-kirjastoista löytyy hyvinkin paljon Malmin kaupunginosaa käsittelevää kirjallisuutta. Löydät ne Helmet-tietokannasta yksinkertaisesti kirjoittamalla hakukenttään sanat Malmi Helsinki ja rajaamalla hakutuloksen tietokirjallisuuteen. Tässä suora linkki tuloslistaan:

Kunkin teoksen sisältöä ja saatavuutta eri kirjastoista pääset tutkimaan klikkaamalla teosten nimiä.

Kommentit

Ohis. Malmin Kuvalehtiä kannattaa käydä lukemassa Malmin kirjastossa. Niitä on aina myynnissä, myös vanhoja. Minultakin löytyy... :) Paljon faktatietoa ja muisteluksia, valokuvia ym. Vanhasta Malmista!