Mistä saisi tietoa helsingin kaupunginosien päivien, asukastapahtumien tms. aikatauluista tänä keväänä tai kesänä? lähinnä minua kiinnostavat helsingin…

Kysytty

mistä saisi tietoa helsingin kaupunginosien päivien, asukastapahtumien tms. aikatauluista tänä keväänä tai kesänä? lähinnä minua kiinnostavat helsingin toukolan, vanhan kaupungin, arabian, kumpulan, käpylän, oulukylän, vallilan ja käpylän kaupunginosa-päivät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paras tapa lienee ottaa yhteytta kaupunginosayhdistyksiin, mikäli tiedot eivät löydy yhdistysten nettisivuilta:
http://www.kaupunginosat.net/index.php?option=content&task=view&id=108&…