Mistä saisi Raatteentiellä kappaleen nuotit?

Kysytty

Mistä saisi Raatteentiellä kappaleen nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kalevi Hautamäen säveltämän kappaleen Raatteentie nuotti (sanat, melodia, kosketinsoitin, sointumerkit) on saatavilla Salon pääkirjastosta.
https://vaski.finna.fi

8 ääntä

Kommentit

No esim. minulta!

In reply to by Haitarista (ei varmistettu)

Olin Raatteentiellä käymässä viikonloppuna, ja siellä soittivat useaan otteeseen kappaletta Raatteentie. Tykästyin kovasti kappaleeseen, mutta kun ei ole nuotteja/ sointuja.Soitan itse kitaraa ja olisi hauska kokeilla onnistuisiko minulta.
t. simo

Siis omahammer@hotmail.com

Lähetä pyyntö niin laitan nuotin, kun pääsen nuottihyllyn luo loppuviikosta!

Onko mahdollista saada Raatteentie kappaleen nuotit.?. Ei löydy kirjastosta.