Otsikko
Tarvitsisin nuotit kappaleeseen nimeltä Inarinjärvi, mutta en ole löytänyt sitä millään hakusanoilla. Olen kuullut että se olisi jossain Suuressa…

Kysytty

Tarvitsisin nuotit kappaleeseen nimeltä Inarinjärvi, mutta en ole löytänyt sitä millään hakusanoilla. Olen kuullut että se olisi jossain Suuressa Toivelaulukirjoista, onko näin? Olisi nimittäin mukava, jos kappaleesta löytyisi sanalliset nuotit. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Inarinjärvi tosiaan löytyy Suuren toivelaulukirjan osasta 5, jota näyttää olevan saatavana useita kappaleita sekä Tampereen pääkirjastossa että sivukirjastoissa. Kyseinen laulu sisältyy myös esimerkiksi teoksiin Uusi kultainen laulukirja, Suomalaisten lempilauluja sekä Inarijärvi uusin sanoin ja muita tuttuja sekä uusia sävelmiä tanssittavaksi ja laulettavaksi (tekijä Seppo Nissilä).