Mistä saisi katsottua 5-10vuoden takaisia Alibi-lehden artikkeleita???

Kysytty

Mistä saisi katsottua 5-10vuoden takaisia Alibi-lehden artikkeleita???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alibi-lehden artikkeleita ei ole indeksoitu kotimaisiin artikkelitietokantoihin Aleksiin ja Artoon.
Linda-tietokannan mukaan lehteä löytyy Vankeinhoitolaitoksen, Turun yliopiston sekä Åbo Akademin kirjastoista, joista ei kaukolainata aikakauslehtiä. Maakuntakirjastojen kokoelmista ei löytynyt Alibi-lehden vuosikertoja.