Otsikko
Mistä saan tietoa Pentti Haanpään kirjasta Yhdeksän miehen saappaat. Tarvitsen tietoa kirja-arvosteluun.

Kysytty

Mistä saan tietoa Pentti Haanpään kirjasta Yhdeksän miehen saappaat. Tarvitsen tietoa kirja-arvosteluun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksessa Suomen kirjallisuus 5. SKS 1965 on parin sivun verran tietoa Yhdeksän miehen saappaista. Kai Laitisen Suomen kirjallisuuden historiassa on myös käsitelty tuota Haanpään teosta noin sivun verran. Pelkästään Pentti Haanpäästä on myös ilmestynyt useita teoksia, esim. Pirkko Vallinojan kaksiosainen Pentti Haanpää.