Mistä saa tietoa siivousalan INSTA 800 laatujärjestelmästä?

Kysytty

Mistä saa tietoa siivousalan INSTA 800 laatujärjestelmästä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Standardisoimisliitto on julkaissut siivousalan pohjoismaisen INSTA 800 -standardin suomeksi tunnuksella SFS 5994. Lisätiedot www.sfs.fi . (Vastaus päivitetty kommentin perusteella 24.8.2015)

5 ääntä

Kommentit

Insta800 laatustandardi on julkaistu toistaiseksi vasta englanniksi. Suomenkielinen käännös on tekeillä ja julkistettaneen lähiaikoina.

Standardisoimisliitto on julkaissut siivousalan pohjoismaisen INSTA 800 -standardin suomeksi tunnuksella SFS 5994. Lisätiedot www.sfs.fi