Mistä löytäisin tietoa liittyen asiantuntijaorganisaation laatujärjestelmän rakentamiseen ja asiantuntijatyön laatuun?

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa liittyen asiantuntijaorganisaation laatujärjestelmän rakentamiseen ja asiantuntijatyön laatuun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähteiden etsimisessä voi käyttää esim. hakusanoja:
1. asiantuntijaorganisaatiot
2. laatujärjestelmät
3. asiantuntijat
Jyväskylän kaupunginkirjaston kokoelmasta löytyy kullakin asiasanalla erikseen useita kirjoja. Tervetuloa kirjastoon! AINEISTOHAKU:
http://www.jyvaskyla.fi/kirjasto

Seuraavat kirjat ovat Jyväskylän kaupunginkirjastossa ja ne saattavat olla avuksi työn suunnittelussa:
Pesonen, Herkko: "Asiantuntijayrityksen laatujärjestelmän kehittäminen"
"Tila ajattelulle: asiatuntijatyön kehykset julkisella sektorilla" (löytyy kirjan nimellä)