Otsikko
Mistä saa tietoa semmoisesta kirjailijasta kun Geoffrey Huntington?

Kysytty

Mistä saa tietoa semmoisesta kirjailijasta kun Geoffrey Huntington?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielistä tietoa kyseisestä kirjailijasta ei juuri tunnu löytyvän. Geoffrey Huntington on kuitenkin salanimi, jolla kirjailija on julkaissut kaksi nuorten kauhufantasiaromaania. Ne aloittavat fantasiasarjan The Ravenscliff Series, jonka ensimmäinen osa on nimeltään Sorcerers of the Nightwing (2002)ja toinen osa Demon Witch (2003). Suomeksi sarjan nimi on Korppikartanon salat ja ensimmäinen osa Yönsiiven velhot. Toinenkin osa on suomennettu nimellä Demoninoita ja sen pitäisi ilmestyä syksyllä.

Geoffrey Huntingtonin oikea nimi on William J. Mann, ja hän on sangen arvostettu yhdysvaltalainen kirjailija, toimittaja ja elokuvahistorijoitsija joka on julkaissut sekä romaaneja että tietokirjoja mm. Hollywoodista ja jonka novelleja on ilmestynyt eri kauhuantologioissa. Mann on syntynyt Connecticutissa ja asuu Provincetownissa, Massachussetissa. Enemmän tietoa kirjailijasta löytyy hänen omilta englanninkielisiltä kotisivuiltaan http://www.williamjmann.com/

Muokkaus 27.4.2011: Mann on kiistänyt olevansa Huntington.