Miksi Geoffrey Huntingtonin kirjoittaman kirjasarjan,Yönsiivenvelhot 3:sta ei julkaista suomessa..??? luin sarjan 2 ensimmäistä osaa ja se 2 jäi pahasti…

Kysytty

Miksi Geoffrey Huntingtonin kirjoittaman kirjasarjan,Yönsiivenvelhot 3:sta ei julkaista suomessa..??? luin sarjan 2 ensimmäistä osaa ja se 2 jäi pahasti kesken ja haluan vastauksia!! Olen epätoivoisesti etsinyt joka puolelta ja kysellyt kirjastoista mutta Kukaan ei kerro selvää syytä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisit tiedustella vastausta kysymykseesi Korppikartanon salat -sarjan kustantajalta WSOY:lta http://www.wsoy.fi Info/Palaute.