Otsikko
Mistä runoteoksesta löytyy Heikki Asunnan runo "Tuntematon veli"?

Kysytty

Hei!

Mistä runoteoksesta löytyy Heikki Asunnan runo "Tuntematon veli"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo Tuntematon veli sisältyy Heikki Asunnan kokoelmaan Vedenjakajalla : Runoja vainon vuosilta (1943).

Saatte runon sähköpostiinne.

1 ääntä

Kommentit

Saisinko ruynon Tuntematon veli sanat. Olen kiinnostunut runosta koska sen runon aiheena on kaatunut veljeni.

Saisinko Heikki Asunnan runon Tuntematon veli sanat, koska runon aiheena on sodassa kaatunut veljeni.