Mistä osoitteesta tai puhnumerosta tavoitan HIMA-lehden toimittajan? Ko. lehti on Helsingin kaupungin ns. "ilmoituslehti", joka jaetaan ajoittain koteihin…

Kysytty

Mistä osoitteesta tai puhnumerosta tavoitan HIMA-lehden toimittajan?
Ko. lehti on Helsingin kaupungin ns. "ilmoituslehti", joka jaetaan ajoittain koteihin. Olisi tosi kiva juttu jos saisin tiedon teiltä, olen yrittänyt etsiä, mutta aina on umpikuja edessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanomalehti Hima on Helsingin kaupungin kiinteistöyhtiöiden asukaslehti, julkaisijana Helsingin kaupungin kiinteistöyhtiöt.
Lehden päätoimittaja on Raija Ikonen, kiinteistöjen kehittämisyksikkö, Katariinankatu 1, 00170 HKI. Puh. (09) 1693 892 tai toimitussihteeri Anja Salmen puh. (09) 1692 373.