Otsikko
Mistä netistä löytyy tietoja kirjailijoista Maria Autio ja Kia Verde?

Kysytty

Mistä netistä löytyy tietoja kirjailijoista Maria Autio ja Kia Verde?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en onnistunut löytämään tietoja näistä kirjailijoista netistä. Olen käynyt läpi erilaisia kirjallisuustietokantoja tuloksetta. Maria Autiosta löytyi lyhyt esittely Kariston sivuilta.