Otsikko
Mistä näkisi runon Joulupukin Silmälasit, kirjoittaja muistaakseni Saara Heino? Lausuin sen kansakoulun joulujuhlissa ekaluokkalaisena vuonna 1954.

Kysytty

Mistä näkisi runon Joulupukin Silmälasit, kirjoittaja muistaakseni Saara Heino? Lausuin sen kansakoulun joulujuhlissa ekaluokkalaisena vuonna 1954.

Vastaus

Vastattu

Saara Heinon runo "Joulupukin silmälasit" sisältyy hänen kirjaansa "Pienten iloksi : ohjelmaa alakouluikäisten juhliin" (Valistus, 1955). Runo alkaa: "Joulupukki Lapin maalta kaikille on tuttu".