Otsikko
Mistä mahtaisi löytyä nuotit seuraavaan kappaleeseen: Elämän valtatiellä säv. Toivo Kärki (-64)

Kysytty

Mistä mahtaisi löytyä nuotit seuraavaan kappaleeseen: Elämän valtatiellä säv. Toivo Kärki (-64)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä Toivo Kärjen sovittamasta perinnesävelmästä on useita levytyksiä (mm. Markus Allan kokoelmassa 20 suosikkia: Sokeripala), mutta vain yksi nuottijulkaisu.

Tämä vain kolmen laulun sanat ja nuotit sisältävä julkaisu (X-Sävel, 1964) on luultavasti aika hankalasti löydettävissä, joten kannattaa ottaa suoraan yhteyttä Jazz Pop Arkistoon (info@jazzpoparkisto.net, puhelin 09-757 0040), jonka kokoelmissa se ainakin on.