Otsikko
Mistä löytyy nuotit kappaleisiin November rain sekä Jos sä tahdot niin, kiitos etukäteen vastauksista?

Kysytty

Hei, mistä löytyy nuotit kappaleisiin November rain sekä Jos sä tahdot niin, kiitos etukäteen vastauksista?

Vastaus

Vastattu

Keski-kirjastoissa on useita Guns n' Rosesin kokoelmanuotteja, joista löytyy laulu November rain.

Nuotti Hectorin lauluun Jos sä tahdot niin on kokoelmassa Suomipopin helmiä 6.