Etsin nuotteja Anki, Bosse ja Robert -yhtyeen esittämästä 1960-luvulla julkaistusta äänitteestä 'Minne kaunis katoaa'. Kappale on julkaistu alunperin nimellä…

Kysytty

Etsin nuotteja Anki, Bosse ja Robert -yhtyeen esittämästä 1960-luvulla julkaistusta äänitteestä 'Minne kaunis katoaa'. Kappale on julkaistu alunperin nimellä USA:ssa tai Kanadassa nimellä 'Four Strong Winds' (Ian Tyson). Sen nuotinnos (Suuri toivelaulukirja 20) on kuitenkin hieman erilainen kuin ABR:n esityksen sovitus.

Vastaus

Vastattu

Ian Tysonin kappaleen Four strong winds nuotti sisältyy esimerkiksi nuottijulkaisuihin New giant book of rock (1988), Neil Young: Complete music. Volume 3 : 1974-1979 (1984),  Neil Young anthology : easy guitar (1999) ja Comes a time (1978).

Nuottijulkaisut kuuluvat Helmet-kirjastojen kokoelmiin. Voit tarkistaa niiden saatavuuden Helmet-haulla.

https://www.helmet.fi/fi-FI

1 ääntä

Kommentit

Ongelma on siinä, että Anki, Bosse ja Robertin 'Minne kaunis katoaa' laulun nuotinnos poikkeaa monelta osin Ian Tysonin nuoteista. Ja tätä eroa yritän metsästää.
Anki, Bosse ja Rober 'in lauluista on 1960-luvulla julkaisu pienehkö kirjanen nuotteja heidän tunnetuimmista lauluistaan. Mahtaisiko 'Minne kaunis katoaa' sisältyä tähän kirjaseen?