Mistä löytyisi tietoa factoring-rahoituksesta. Törmään vain koko ajan rahoitusyhtiöiden mainosteksteihin.

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa factoring-rahoituksesta. Törmään vain koko ajan rahoitusyhtiöiden mainosteksteihin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aihetta käsitellään tuoreessa artikkelisssa Lakimies-lehdessä. Lakimies 2006, nro 2, sivu 191-215, 333-334
Lehti löytyy mm. Pasilan kirjastosta.
Helmet tietokannasta löytyy myös seuraavat aiheeseen liittyvät kirjat:

Tepora, Jarno: Factoring. Liikemiesten kustannus. 1994;
Tutkielmia yrityksen otto- ja antolainauksesta : syventävät opinnot 1984 / toim. Heikki Halila ; toimitustyössä apuna: Janne Holopainen, Jyrki Jauhiainen, Ilkka Syrjänen

Kirjat voi varata osoitteessa: www.helmet.fi