Otsikko
Mistä löytyisi nuotit Yölinnun kappaleeseen "Minne maailma kuljettaa"?

Kysytty

Mistä löytyisi nuotit Yölinnun kappaleeseen "Minne maailma kuljettaa"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yölinnun levyttämän laulun sävelsi Matti Mikkola ja sanoitti Mikko Karjalainen. Kansalliskirjaston tietokannan perusteella näyttää, että laulusta ei ole julkaistu nuottia. Netistä löyvyy kuitenkin epävirallisia sointukarttoja, jos sellaisesta olisi apua; esimerkiksi tämä.