Olisin kysynyt saako enää mistään Salmi Irma kirjoittamaa Pienokaisen kesäpäivä kirjaa tai Kesäpäivä kirjaa,mahtaako olla enää missään myynnissä ? kiitäen!

Kysytty

Olisin kysynyt saako enää mistään Salmi Irma kirjoittamaa Pienokaisen kesäpäivä kirjaa tai Kesäpäivä kirjaa,mahtaako olla enää missään myynnissä ?

kiitäen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Irma Salmen teos Pienokaisten kesäpäivä on vuodelta 1949 ja siitä on otettu toinen painos vuonna 1953. Kirja on nykyään harvinainen, sillä sitä ei ole lainattavissa missään Suomen yleisistä kirjastoista. Muutamat kirjastot (Pasila, Kansalliskirjasto ja Turku) omistavat kirjan, mutta kirja ei ole lainattavissa. Kaukolainamahdollisuutta voimme tiedustella ainoastaan Lastenkirjainstituutista, mikäli haluat vain lukea kirjaa.
Mutta jos etsit kirjaa omaksi, en valitettavasti löytänyt kirjaa internet- antikvariaatista, Antikka.net –palvelusta. Siihen, onko kirjaa enää missään myynnissä, ei ole suoraa vastausta, sillä asiaa tulisi tiedustella antikvariaateista ympäri Suomea.