Mistä löytyisi nuotit Tuula Hakkaraisen tekemään lauluun, jonka kertosäe menee suunnilleen näin: Siksi kiitän, kiitän, Luojaani laulullain, mä Häneltä elämäni…

Kysytty

Mistä löytyisi nuotit Tuula Hakkaraisen tekemään lauluun, jonka kertosäe menee suunnilleen näin: Siksi kiitän, kiitän, Luojaani laulullain, mä Häneltä elämäni päivät sain...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysytty laulu on nimeltään Siksi kiitän. Sen on säveltänyt Tuula Hakkarainen ja sanoittanut Tuula Torikka.

Hakkaraisen tulkinta tästä kappaleesta on hänen cd-levyillään "Tuulessa soi" sekä "Sillalla". Kansalliskirjaston haun perusteella laulusta ei kuitenkaan ole julkaistu nuottiversiota.

Kappaleesta voi kuunnella näytteen Hakkaraisen kotisivulta. Sivulla on myös hänen yhteystietonsa, joten mahdollista nuottia voi halutessaan tiedustella suoraan häneltä.

Tuula Hakkaraisen kotisivu

Tuulessa soi -cd-levyn tiedot Kansalliskirjaston tietokannassa

0 ääntä

Kommentit

Tuula Hakkaraisen ja Tuula Torikan laulu "Siksi kiitän" sisältyy "Nuoren seurakunnan veisukirjaan", ainakin 5. laitokseen vuodelta 1990 (melodianuotinnos, sointumerkit ja sanat). Laulu alkaa: "Hiljaisen kuiskeen tuon syksyisen tuulen".