Missä hengellisessä laulussa sanat " Oi autuutta suurta kun kerran mä paratiisin nään..."?

Kysytty

Missä hengellisessä laulussa sanat " Oi autuutta suurta kun kerran mä paratiisin nään..."? Kuulin laulun jokinaika sitten radiosta. Se oli niin ihana. Olin aivan varma,että näillä sanoilla löydän laulun kokonaisuudessaan. En ole löytänyt. Todella kiitollinen olisin tiedosta ja siitä, mistä löydän koko laulun sanat ja nuotit.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko mahdollisesti kyseessä Rauni Öhbergin esittämä; Ah millaista kappale

https://www.youtube.com/watch?v=ogVjxLD4f5Y

Nuotit tuohon löytyy Vaeltajan lauluja. 2 nuottikirjasta. Ja tuo on saatavilla Tampereen kaupungin kirjastossa. Kirjastojen välillä toimii kaukopalvelu.

Lisätekijä: Virtanen, Paavo, toimittaja

Julkaisuvuosi: 1971

Kieli: suomi

Aineistolaji: Nuotti

Luokka: 78.896

Kategoria: Musiikki

Kustantaja: Ristin Voitto, 1971.

Huomautus:

Sanat, pääasiassa neliääninen nuotinnos lauluäänille, sointumerkit

Lisätietoja: 1 sävelmäkokoelma (63 sivua) ; 25 cm ; nide

Toinen kappale; Pertti Tommisen esittämä Oi Autuutta, voisi myös olla kyseessä. Tuohon en löytänyt nuotteja.

https://www.youtube.com/watch?v=U6LKmz1r78g