Onko teillä seuraavia laulun sanoja ja nuotteja saatavissa jossain kirjassa: Kun Jeesus on omana mulla ja Taivaan kotihin mä kuljen.

Kysytty

Hei, onko teillä seuraavia laulun sanoja ja nuotteja saatavissa jossain kirjassa: Kun Jeesus on omana mulla ja Taivaan kotihin mä kuljen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat ja nuotit lauluihin "Taivaan kotiin" sekä "Kun Jeesus on omana mulla" löytyvät teoksesta Hengellinen laulukirja. Taivaan kotiin -laulusta on kaksi tekstiltään hieman erilaista versiota. Juuri kysyjän ilmoittamassa muodossa laulu löytyy yksisäkeistöisenä teoksesta Herramme tulee : nuottipainos (Ristin voitto, 1951).

Hengellisessä laulukirjassa sama Valter Nymanin sävelmä alkaa sanoilla Taivaan kotiin täällä kuljen. 1. säkeistön viimeinen rivi on erilainen ja yhteensä säkeistöjä on tässä versiossa neljä.

Hengellisen laulukirjan eri painoksia on saatavissa Vaara-kirjastoista: https://vaara.finna.fi/Search/Results?lookfor=hengellinen+laulukirja&type=Title&dfApplied=1&limit=20

Herramme tulee -teosta on saatavissa Outi-kirjastoista: https://outi.finna.fi/Record/outi.987923