Mistä löytyisi erään Sibeliuksen kantaatin teksti alkukielellä eli ruotsiksi, Jarl Hemmer: Jordens sång (Maan laulu)?

Kysytty

Mistä löytyisi erään Sibeliuksen kantaatin teksti alkukielellä eli ruotsiksi, Jarl Hemmer: Jordens sång (Maan laulu)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fazerin julkaisemassa pianopartituurissa Jordens sång op93 on Jarl Hemmerin ruotsinkielinen teksti. (Alkaa "Där rullar Jorden fram med sina öden..."; päättyy "...sfärernas musik vid Alltets fest").