Otsikko
Mistä löytäisin valokuvan / muotokuvan seiväshyppääjä Johannes (Jussi) Ruohosta, s.16.5.1892 Töysä, k. 24.11.1975 Helsinki?

Kysytty

Mistä löytäisin valokuvan / muotokuvan seiväshyppääjä Johannes (Jussi) Ruohosta, s.16.5.1892 Töysä, k. 24.11.1975 Helsinki?

Vastaus

Vastattu

Ainoat vastaani tulleet kuvat Jussi Ruohosta löytyvät Yrjö Halmeen kirjasta Seitsemännet olympialaiset kisat v. 1920 Antwerpenissä : erikoisesti suomalaisten osanottoa silmälläpitäen: sivulla 242 on pieni soikea kasvokuva ja sivulla 109 Saksassa otettu kuva Ruohosta hyppäämässä.