Huomenta, Työturvallisuuslaki : soveltamisopas / [toimitus: Virve Mertanen]. Työelämän lait 2018 / toimittaja: Jonna Vihavainen. -Käsittelevätkö kaksi…

Kysytty

Huomenta,

Työturvallisuuslaki : soveltamisopas / [toimitus: Virve Mertanen].

Työelämän lait 2018 / toimittaja: Jonna Vihavainen.

-Käsittelevätkö kaksi ylläolevaa kirjaa samaa asiaa kattavasti ja ajantasaisesti.
-Riittäisikö työpaikalla pelkästään "Työturvallisuuslaki", joka on vanhempi? (Meillä on 2004 vuoden painos).

Kiitos,

Päivi Koirikivi ja Pirkko Metsävainio

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseiset teokset käsittelevät osittain samaa asiaa. Erityisesti juuri työturvallisuuslain osalta. Erona on kuitenkin se, että Työelämän lait-kirjassa on kootusti esiteltynä myös työsopimus-, työaika-, työterveyslainsäädäntöä sekä nuoria työntekijöitä koskevaa lainsäädäntöä.