Mistä löytäisin tutkittua tietoa työvoiman palvelukeskuksen tuottamista täydentävistä palveluista? Lehtiartikkeleita?

Kysytty

Mistä löytäisin tutkittua tietoa työvoiman palvelukeskuksen tuottamista täydentävistä palveluista? Lehtiartikkeleita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ihan näin tarkkaa tietoa ei löydy suoraan, mutta ehkä sitä löytyy näistä artikkeleista, jotka käsittelevät työvoiman palvelukeskuksia:
Tällaisia lehtiartikkeliviitteitä löytyy Aleksi-tietokannasta:
1.Ovet auki yrityksiin : ammattilaiset valmentavat töihin Liukkonen, Johanna Monitori 2005, nro 4, sivu 10-11
2 Reitti avoimille työmarkkinoille Saarinen, Erja Sosiaaliturva 2004, nro 19, sivu 4-7
3 Työvoiman palvelukeskus yhdistää palvelut : pitkäaikaistyöttömien palvelut paranivat, 18 kuntaa kokeili (Tieto plus) Salonen, Mirja Kuntalehti 2003, nro 17, sivu 42-43
ja Arto-tietokannan viitteet:
Työvoiman palvelukeskukset tarjoavat moniammatillista
asiakaspalvelua / Erja Saarinen
artikkeli kausijulkaisussa Sosiaaliturva. issn 0355-6565. 92 (2004) : 19, s. 7
Purhonen, Seppo: Työvoiman palvelukeskus toimii jo täydellä teholla, artikkeli kausijulkaisussa
Karhunpalvelus. - Pori : Porin kaupunki. 2005 : 1, s. 6-7.
Pitkänen, Kati: Julkinen työvoimapalvelu eriytyy : työvoiman Palvelukeskukset aloittavat ensi vuonna
artikkeli kausijulkaisussa : Sosiaaliturva. (2003) : 16, s. 26-28.
Viitteet Linda-tietokannasta:
Rinnakkaisista kehityspoluista projektitoiminnan
koostamiseen : ESR-projektien merkitystä työvoiman
palvelukeskusten ja yhteispalvelupisteiden toiminnan
tukemisessa koskeneen selvityksen loppuraportti /
Sanna-Mari Lyytinen ... [et al.] [Helsinki] : Työministeriö, 2005 Sarja: ESR tutkimukset ja selvitykset -sarja, ISSN 1459-0492 ; 5/05)
Horttanainen, Vesa:Uusi työn alku? : tapaustutkimus Työllistymisen palvelukeskuksesta Etelä-Savossa / Vesa Horttanainen.Rovaniemi], 2004 Opinnäyte: Pro gradu -työ : Lapin yliopisto, yhteiskuntatieteiden tiedekunta, sosiologia
Yhteispalvelusta palvelukeskuskonseptin kehittämiseen :
yhteispalvelukokeilun arvioinnin loppuraportti / Robert
Arnkil ... [et al.] Helsinki : Työministeriö, 2004
Työhallinnon julkaisu, ISSN 0787-9393 ; 339)