Mistä löytäisin tietoa Suomessa tehdyistä kaivosvaltaushakemuksista ja näiden valtausten sijainnista?

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa Suomessa tehdyistä kaivosvaltaushakemuksista ja näiden valtausten sijainnista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoja löytyy Kauppa- ja teollisuusministeriön Kaivostoiminta ja malminetsintä -sivulta http://www.ktm.fi/index.phtml?s=66
Varminta on soittaa voimassa olevista varauksista ja valtauksista tuolla sivulla mainituille Pirjo Savolaiselle tai Krister Söderholmille.