Otsikko
Mistä löytäisin tietoa Suomen juhlarahoista ja vanhoista rahoista ja nykyistä myynti arvoa?

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa Suomen juhlarahoista ja vanhoista rahoista ja nykyistä myynti arvoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen rahoista ja niiden hinnoista on kirjoitettu paljonkin kirjoja. Uusimpia on Tuukka Talvion Suomen rahat (3.laajennettu painos 2003). Internetistäkin hintoja voi katsella. Hakukone Google antaa asiasanalla juhlarahat monta linkkisivua.