Mistä löytäisin tietoa sekä vanhan- että nykyajan kampauksista? (juhla- ja arkikampaukset)

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa sekä vanhan- että nykyajan kampauksista? (juhla- ja arkikampaukset)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä on muutamia aihetta käsitteleviä kirjoja:

Luoma, Taina: Hiukset : leikkaaminen, kampaaminen ja kosmeettinen hoitaminen, 2005
SKOLNIKOV, S. P.: Historialliset päähineet, kampaukset ja korut, 1984
SONNTAG, Linda: Kampauksia, hiusten- ja kauneudenhoitoa, 1992
SYROMJATNIKOVA, Irina: Kampausten historia, 1989
TAHDON / [Porin seudun hiusyrittäjät ry:n muotitoimikunta], 2005 (juhlakampauksia morsiammille)

Alan lehdestä Pinnistä löytyy myös varmasti tarvitsemaasi tietoa.