MIstä löytäisin Saima Harmajan runon kokonaisuudessaan? Lainaus runosta: "Koti on äidin helmojen havina ja harmaaraitaiset matot ja ruskea pöytäkaappi, jonka…

Kysytty

MIstä löytäisin Saima Harmajan runon kokonaisuudessaan?

Lainaus runosta: "Koti on äidin helmojen havina ja harmaaraitaiset matot ja ruskea pöytäkaappi, jonka ovessa ei saa roikkua."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo taitaakin olla Elvi Sinervon?
Ainakin löysin vastaavan otteen hänen 1977 ilmestyneestä teoksestaan
Runot 1931-56 . Runo on sivulla 147.

Teos löytyy esim Helmet-kirjaston valikoimista.