Mistä löydän vanhoja tutkimuksia ja kirjallisuutta kotiäitiydestä?

Kysytty

Mistä löydän vanhoja tutkimuksia ja kirjallisuutta kotiäitiydestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hakea kotiäitiydestä tehtyjä tutkimuksia Lindasta, korkeakoulukirjastojen yhteisluettelosta. Valitse hakukriteeriksi asiasana ja kirjoita hakusanaksi kotiäidit. Tuloksena on 60 teosviitettä. Kun tarkastelet teoksista saatavia koko viitteitä, voit löytää muita sopivia asiasanoja hakua varten (esim. äitiys, kotityö, naisen asema, perhe-elämä). Lisäksi voit hakea aiheesta lehtiartikkeleita esim. Artosta tai Aleksista. Artosta asiasanahaku kotiäidit antaa 31 viitettä ja Aleksi 67 viitettä.

Yliopistokirjastojen materiaalia saa tilattua kaukolainaksi omaan kotikirjastoon.