Mistä löydän seuraavan aineiston: Maatalouden harjoittamisen laajuus ja sukupolvenvaihdos. Tuunainen, P. 15.05.2012 Lakiuutiset: Perhe-, perintö- ja…

Kysytty

Hei! Mistä löydän seuraavan aineiston: Maatalouden harjoittamisen laajuus ja sukupolvenvaihdos. Tuunainen, P. 15.05.2012 Lakiuutiset: Perhe-, perintö- ja henkilöoikeus. CC Lakimiesliiton kustannus, Vuosikerta 2012, 1 Sivumäärä... ymmärtääkseni tämä on artikkeli lehdessä; löytyykö jostakin e-lehtenä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkeli on Lakiuutiset-verkkopalvelussa. Tätä palvelua ei ole kirjastoissa. Palveluun on jonkinlainen käyttöoikeus oikeustieteen opiskelijoilla ja lakimiesliiton jäsenillä. Tietoa palvelusta ja yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.lakiuutiset.fi/