Otsikko
Mistä löydän karttakuvia Talvisodan ajalta Suvilahden, Suojärven ja Kollaanjoen taisteluista?

Kysytty

Mistä löydän karttakuvia Talvisodan ajalta Suvilahden, Suojärven ja Kollaanjoen taisteluista?

Vastaus

Vastattu

Maapuolustuskorkeakoulun kirjasto voisi olla oikea paikka hakuihin. Linkki yhteystietoihin

Joitakin karttoja löytyy myös yleisten kirjastojen kokoelmista esim. Talvisodan kartta 1939-1940 : sodan tapahtumat ja paikat kartalla. Linkki Helmet hakuun

Veteraanien perintö sivustolla on myös joitakin karttoja. Linkki sivuille