Mistä löytäisi kartan, jossa Tampereen Ratapihankatu on nykyisellään, sen jälkeen kun Ukkopekankadusta tuli osa Ratapihankatua?

Kysytty

Mistä löytäisi kartan, jossa Tampereen Ratapihankatu on nykyisellään, sen jälkeen kun Ukkopekankadusta tuli osa Ratapihankatua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Olen sama kirjastonhoitaja kuin edellisen kerran vastatessani.
Tutkin asiaa tarkemmin ja löysin ajantasaisen nettisivuston osoitteesta http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta/map.php
Esimerkiksi Eniron karttasivulla Ukkopekankatu edelleen on.
Pahoittelen kovasti sitä, että jouduitte odottamaan näin kauan tietoa.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ikävä kyllä en löydä kirjaston antamistakaan linkeistä karttaa, joka olisi tuolta osin ajan tasalla. Uusimmassa painetussa karttavihkosessa Ukkopekankatu on korvattu Ratapihankatu-tekstillä. (Tampereen ja Pirkkalan opaskartta 2012. Kaupunkimittaus Tampere, julkaisu 2/2012)

Päivitettyä nettikarttaa yritän etsiä edelleen...