Otsikko
Mistä koulusta kirjoitti ylioppilaaksi? Setäni Reino Valter Åström nyk.Vuolanto

Kysytty

Mistä koulusta kirjoitti ylioppilaaksi? Setäni Reino Valter Åström nyk.Vuolanto

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämäntyyppisissä kysymyksissä kannattaa kääntyä suoraan Helsingin kaupunginarkiston puoleen. Sieltä löytyvät mm. kaikkien Helsingin koulujen vuosikertomukset. Meillä täällä kaupunginkirjastossa niitä ei ole kattavasti, eikä myöskään kaikkien koulujen matrikkeleita.
Helsingin kaupunginarkiston yhteystiedot löytyvät osoitteesta
http://www.hel.fi/tietokeskus/kaupunginarkisto/index.html