Mistä kokoelmasta löytyisi Tommy Tabermanin runo "Vanha koira"?

Kysytty

Mistä kokoelmasta löytyisi Tommy Tabermanin runo "Vanha koira"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanha koira löytyy Tabermannin vuonna 1980 ilmestyneestä kokoelmasta Intohimon panttivanki. Hänen valittujen runojensa kokoelmaan Runot 1970-2006 ja sen täydennettyyn laitokseen Runot 1970-2010 se sisältyy myös. Pariin runoantologiaankin Vanha koira on päätynyt: Runo puhuu luonnosta (Kirjapaja, 1985) ja Eläköön koira (Kirjayhtymä, 1992).