Mistä kirjastot hankkivat kokoelmiinsa konsoli- ja pc-pelejä?

Kysytty

Mistä kirjastot hankkivat kokoelmiinsa konsoli- ja pc-pelejä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot hankkivat pelit, samoin kuin muunkin aineistonsa, kilpailutettujen tarjoajien kautta. Eri kunnissa voi siis olla eri hankkijat, ja hankkijat voivat vaihtua seuraavalla tarjouskierroksella. Helsingin kaupunginkirjasto hankkii tällä hetkellä konsoli- ja pc-pelinsä Oy Av-Palvelut J & K -yritykseltä.