Mistä kirjasta löytyy tietoa Rovaniemen kirkon Freskosta.

Kysytty

Mistä kirjasta löytyy tietoa Rovaniemen kirkon Freskosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoja Rovanimen kirkon freskoista löytyy seuraavasta kirjasta:

Ylimartimo, Sisko, Lennart Segerstråle ja Elämän lähde : Rovaniemen kirkon alttarifreskon taustaa ja tulkintaa. Rovaniemi : Rovaniemen Seurakunta, 2000. (Rovaniemen Seurakunta ; nro 10)(Lapin yliopiston taiteiden tiedekunnan julkaisuja. c, Katsauksia ja puheenvuoroja, ISSN 1236-9616 ; no. 18), ISBN: 951-634-743-6.

Pyydän tarkistaan saatavuustiedot esim. Lapin yliopiston kirjaston HILLA-tietokannasta osoitteesta https://hilla.linneanet.fi