Otsikko
Mistä kirjasta löytyy jouluruno Puppelin kepponen?

Kysytty

Mistä kirjasta löytyy jouluruno Puppelin kepponen?
Runo alkaa Oli Puppeli Tonttulan nuorimmainen niin iloinen, lystikäs, veitikkamainen....

Vastaus

Vastattu

Kirjastossa olemme selailleet vanhoja aapisia ja runokirjoja sekä Onnet-tietokantaa, mutta tätä runoa ei ole valitettavasti löytynyt.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ester Ahokaisella (jonka hahmo Puppeli on), on myös toinen tonttuaiheinen runo, jossa on käytetty näitä samoja adjektiiveja. Runo alkaa näin: "Olen Tonttu Toisenlainen, nauravainen veitikka." Runon lopun löytää googlaamalla.