Mistä kirjasta löytyisi näitä perinteisten joululaulujen nuotteja? esim. tonttujen joulu yö, joulupuu on rakennettu, sylvian joululaulu.. tarvitsisin niitä…

Kysytty

Mistä kirjasta löytyisi näitä perinteisten joululaulujen nuotteja? esim. tonttujen joulu yö, joulupuu on rakennettu, sylvian joululaulu.. tarvitsisin niitä jotta voin säestää pianolla pikkujouluissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä on joitakin esimerkkejä kirjoista, joista löytyy perinteisten joululaulujen nuotteja:

Joulun toivelaulut (F-Musiikki, 2007)
Joulun toivelaulukirja (F-Kustannus, 2003)
Suuri toivelaulukirja : Joululauluja ( Warner/Chappell Music Finland, 1998)
Koska meillä on joulu : Kauneimmat joululaulut (Fazer, 1980)
Oi jouluyö = O helga natt : Kauneimmat joululaulut = De vackraste julsångerna (Einari Marvia ja WSOY, 1996)