Otsikko
Mistä ja miten voisin saada kopion Lapin Kansan numerosta 20.7.1964 (tai jos ei ole ilmestynyt päivittäin, niin sen lähipäivän nrosta)? En itse asu Lapin…

Kysytty

Hei,

Mistä ja miten voisin saada kopion Lapin Kansan numerosta 20.7.1964 (tai jos ei ole ilmestynyt päivittäin, niin sen lähipäivän nrosta)? En itse asu Lapin seudulla, joten olisiko joku kopiontipalvelu tai kaukolainaus käytettävissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhemmat Lapin kansa -lehden numerot löytyvät ainakin Rovaniemen kirjastosta. Lehti on mikrofilmimuodossa. Kysy lähikirjastostasi kaukolainamahdollisuutta.

1 ääntä

Kommentit

Lapin Kansa ilmestyi 1960-luvulla yhtä usein kuin muutkin maakuntalehdet, kuudesti viikossa. Hesarin muistellaan olleen vielä 1970-luvulla ainoa "seitsenpäiväinen".