Otsikko
Mistä Helsingistä voi ostaa Little's- merkkistä, maustettua pikakahvia? Löysin yhden nettikaupan joka myy tuotetta mutta en haluaisi tilata netistä, vaan ostaa…

Kysytty

Mistä Helsingistä voi ostaa Little's- merkkistä, maustettua pikakahvia? Löysin yhden nettikaupan joka myy tuotetta mutta en haluaisi tilata netistä, vaan ostaa tuotteen kaupasta. Myydäänkö siis jossain Helsingin kaupassa tai kahvilassa em. kahvia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme onnistuneet löytämään tällaista kauppaa Helsingistä. Muutamassa muussa Suomen kaupungissa liike on. Ja verkkokaupoista tosiaan tätä kahvia voi myös ostaa.