Missähän Kari Suomalaisen piirroskokoelmassa on piirros, jossa kaksi apinaa istuu puussa banaaneja syömässä. Puussa istuvat katselevat kolmatta apinaa, joka…

Kysytty

Missähän Kari Suomalaisen piirroskokoelmassa on piirros, jossa kaksi apinaa istuu puussa banaaneja syömässä. Puussa istuvat katselevat kolmatta apinaa, joka istuu maassa ja yrittää sytyttää tulta puukapuloita yhteen hankaamalla. Puussa istuvat kommentoivat jotenkin tyyliin "Mitä hyötyä on tieteellisistä kokeista. Tuon ajankin voisi käyttää paljon hyödyllisemmin keräämällä banaaneita."

Kiitos etukäteen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen pilapiirros löytyy vuonna 1971 ilmestyneestä teoksesta Kari:Tää on kivaa!