Missä voin katsoa "Silta" -videota (Waris, Heikki)? Sitä ei ole Stadissa lainattavissa.

Kysytty

Missä voin katsoa "Silta" -videota (Waris, Heikki)? Sitä ei ole Stadissa lainattavissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Video näyttää olevan käsikirjastokappaleena Kallion kirjastossa. Kannattaisi varmaan tiedustella sieltä katselumahdollisuutta, puh. 09-31085053. Jos katselu ei onnistu Kalliossa, voisi kasetin luultavasti lähettää esim. Töölön kirjastoon, jossa on katselumahdollisuus. Varmuuden vuoksi kannattanee tiedustella myös Suomen elokuva-arkiston kirjastosta http://www.sea.fi/kirjasto/ , vaikkakin näyttäisi, että heidän kokoelmastaan ei videota löydy.