Missä voi Helsingissä opiskella puolaa (puolan kielen alkeiskurssi)? Olin aikoinani yliopisto-opiskelija, nyt kun olen valmistunut, vuosia sitten, tuskin…

Kysytty

Hei,
Missä voi Helsingissä opiskella puolaa (puolan kielen alkeiskurssi)?
Olin aikoinani yliopisto-opiskelija, nyt kun olen valmistunut, vuosia sitten, tuskin minulla on lupaa enää siellä opiskella mitään kurssia?

Vastaus

Vastattu

Hei

Puolan kielen opetusta on ollut viime kesänä Helsingin seudun kesäyliopistossa, sekä viime keväänä Helsingin yliopiston avoimessa yliopistossa. Lähiakoina alkavia kursseja en löytänyt, mutta mainituilta tahoilta kannattaa kysellä mahdollisesti alkavista kursseista.

1 ääntä

Kommentit

Etä- eli verkkokurssina Tampereelta:
https://uusi.opistopalvelut.fi/tampere/fi/course/37094/
Verkkokurssien osallistujilta edellytetään harvoin asumista järjestävän opiston alueella. Toispaikkakuntalaiset menettävät tosin kuntien kustantamia kurssimaksujen alennuksia.